T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
|
T.C. SULTANHİSAR KAYMAKAMLIĞI İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü HİZMET STANDARTLARI TABLOSU |
|
||||
S. NO |
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ |
|||
1 |
Yurt Dışı Bakım Belgesi |
Yurt Dışı Bakım Belgesi Formu (Bilgisayar veya Daktilo ile doldurulmuş Muhtar Onaylı) |
1 Gün |
|||
2 |
Apostil Tasdik Şerhi |
İlçede bulunan kamu kurum ve kuruluşlarından alınan resmi belgeler ve noter tasdikli belgeler |
15 Dakika |
|||
3 |
Tüketici Sorunları |
1-Başvuru Dilekçesi |
3 ay |
|||
4 |
İhbar, Şikâyet vb.talep |
1-Dilekçe ( Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun) |
30 Gün |
|||
5 |
Kamu Görevlileri Etik |
Dilekçe |
15 Gün |
|||
6 |
Kat Mülkiyeti Kanununa göre Kapıcı Dairesinin Boşaltılması |
1-Başvuru dilekçesi |
5 Gün |
|||
7 |
İnternet Toplu Kullanım Sağlayıcıları İzin Belgesi Müracaatı |
1- Kafe Müracaat Formu |
15 Gün |
|||
8 |
4483 Sayılı Memurlar ve Diğer Kamu Görevlilerinin Yargılanması Hakkında Karar |
1-Şikayet Dilekçesi (Dilekçe de bulunması gereken hususlar: Şikayetçinin Adı, Soyadı, imzası ve adresi, Şikayet edilen memurun adı, soyadı ve çalıştığı kurum) veya 2-Cumhuriyet Başsavcılığı talebi |
30+15 Gün |
|||
9 |
Disiplin Cezasına İtiraz İşlemleri |
1-İtiraz Dilekçesi, |
30 Gün |
|||
10 |
Belediye Sınırları ile İlgili İşlemler |
1-Başvuru dilekçesi, |
15 Gün |
|||
11 |
3091 Sayılı Taşınmaz Mal Zilyetliğine Yapılan Tecavüz ve Müdahalenin Önlenmesi |
1-Başvuru Dilekçesi, |
15 Gün |
|||
12 |
Muhtar Görev Belgesi |
Görev Belgesi talep dilekçesi |
15 Dakika |
|||
13 |
Muhtar İzin Müracaatları |
İmzalı, Mühürlü İzin Talep Dilekçesi (İzine ayrılan muhtarın yerine 1.Azası vekâlet edecektir) |
15 Dakika |
|||
14 |
Yıpranmış Kaybolmuş veya Çalınmış Mühür Müracaatı |
1-Muhtarlık mührünün yıpranma,kaybolma veya çalındığını bildirir dilekçe, |
1 Ay |
|||
15 |
4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı |
Başvuru Dilekçesi |
15 Gün |
|||
16 |
Dosya Karar Örneği Verilmesi |
Başvuru Dilekçesi |
1 Gün |
|||
17 |
İnsan Hakları Kurulu |
Başvuru Formu |
15 Gün |
|||
18 |
CİMER |
Online CİMER Sistem Başvurusu |
30 Gün |
|||
Dernek İş ve İşlemleri |
||||||
1 |
Dernek Kuruluşu |
1- Gerçek veya tüzel en az 7 kişilik kurucunun imzalarını taşıyan Dernek Kuruluş Bildirimi. 2- Kurucular tarafından her sayfası imzalanmış İl Merk.için 2, İlçeler için 3’er adet dernek tüzüğü, 3- Yazışma ve tebligatı almaya yetkili kişi ve ya kişilerin adı, soyadı, adresi, telefonu ve imzalarını belirten liste, 4- Dernek Merkezi adresinin işyeri veya mesken(ise kat maliklerinden alınan muvafakat) olduğunu belirtir belge, (Dernekler Yönetmeliğinin 5. maddesi gereğince) |
Kuruluş Hemen
Tüzük İnceleme 5 - 30 Gün |
|||
2 |
Şube Kuruluşu |
1- Şube Kuruluşu için görevlendirilen kişilerin imzalarını taşıyan Dernek Kuruluş Bildirimi. 2- Yazışma ve tebligatı almaya yetkili kişi ve ya kişilerin adı, soyadı, adresi, telefonu ve imzalarını belirten liste, 3- Dernek Merkezi adresinin işyeri veya mesken(ise kat maliklerinden alınan muvafakat) olduğunu belirtir belge, 4- Şube açılması için yönetim kuruluna verilmiş yetkiyi gösteren genel kurul kararının fotokopisi, 5- Kurucu olarak yetkilendirilmiş kişiler için alınmış dernek yönetim kurul kararı fotokopisi, (Der.Yön 7.md.gereğince) |
Kuruluş Hemen
Tüzük İnceleme 5 - 30 Gün |
|||
3 |
Federasyon Kuruluşu |
1- Kurucu dernek temsilcileri tarafından imzalanmış 2 adet federasyon/Konfederasyon tüzüğü, 2- Federasyon/Konfederasyon kurulması yönünde derneklerce alınmış genel kurul karar örneği, 3- Kurucuların derneği temsil etmekle yetkilendirildiğine ilişkin ilgili dernek yönetim kurullarının karar örneği, 4- Kurucular arasında yabancı dernek ve vakıf dışında kar amacı gütmeyen kuruluşlar bulunması halinde, bu tüzel kişilerin federasyona/Konfederasyoan kurucu olabileceğini gösteren Bakanlıkça verilmiş izin belgesi, 5- Geçici yönetim kurulu üyeleri ile yazışma ve tebligatı almaya yetkili kişilerin ad-soyad, yerleşim yeri ve imza listesi. 6- Federasyon/Konfederasyon kuracak dernek/Federasyon temsilcileri tarafından imzalanmış bir adet kuruluş bildirimi (Dernekler Yönetmeliğinin 9. veya 10. maddeleri gereğince) |
Kuruluş Hemen
Tüzük İnceleme
5 - 30 Gün |
|||
4 |
Tüzük Değişikliği |
1- Genel kurul toplantı tutanağı, 2- Tüzüğün değişen maddelerin eski-yeni hali, 3- Yönetim kurulunca imzalanmış İl Merk.için 2, İlçeler için 3’er adet yeni tüzük, (Dernekler Yön.17. maddesi gereğince) |
1 - 15 Gün |
|||
5 |
Yurtdışından Yardım Alma |
*Yurtdışından yardım alacak olan dernekler Yön.ekinde belirtilen Yurtdışından Yardım Alma Bildirimini iki nüsha olarak doldurup mülki idare amirliğine bildirimde bulunurlar. * Bildirimin mülki idare amiri tarafından onaylı bir örneği bankaya verilmek üzere başvuru sahibine verilir.Başvuru formu ekinde, 1-Yetkili organın karar örneği, 2-Varsa bu konuda düzenlenen protokol, sözleşme ve benzeri belgeler, 3-Yardımın aktarıldığı hesaba ilişkin dekont, ekstre ve benzeri belgenin bir örneği de eklenir. (Der.Yön.19. md.gereğince) |
Hemen |
|||
6 |
Taşınmaz Mal Edinme |
1-Genel Kurul Toplantı Tutanağı, 2-Yönetim Kurulu tarafından taşınmaz alım işlemlerinin takibinin yapılması için görevlendirilen kişi için Nüfus kimlik bilgilerini içerecek şekilde alınan kararın bir örneği |
1 Gün |
|||
7 |
İzinle Kullanılan Kelime |
1- Dernek üye listesi, 2- Derneğin faaliyetleri, yaptığı hizmetler ve gelecekte yapılması düşünülen işler hakkında rapor 3- İzne tabi kelimelerin kullanılması için genel kurulun aldığı karar örneği. (Dernekler Yön.54. ve 55. maddesi gereğince) |
5 - 30 Gün |
|||
8 |
Lokal Açılması
|
Lokal açabilmesi için derneğin en az bir yıldan beri faaliyette bulunması şarttır 1- Lokal açılması konusunda alınmış yönetim kurulu kararının örneği, 2- Lokal olarak açılacak yerin mülk sahibi veya kiracısı olduğuna, ana gayrimenkulün mesken, iş veya ticaret yeri olduğuna, belediye ve mücavir alan sınırları içinde bulunup bulunmadığına dair dernek başkanı tarafından imzalanmış yazılı beyan,, 3- Ana gayrimenkulün tapu kayıtlarında mesken olarak görünen yerler için kat maliklerinin oy birliği ile aldıkları kararın örneği, mesken ve işyerinin birlikte yer aldığı binalarda mesken sahiplerinin tamamının onayı ve işyeri sahiplerinin oy çokluğu ile aldıkları kararın örneği, iş hanlarında ise yönetim kurulu kararı örneği, 4- Derneklerin; belediye ve mücavir alanlar içinde açacakları lokaller için yapı kullanma (iskan) izin belgesi, bu belgenin bulunmadığı durumlarda ise ilgili belediyeden alınacak söz konusu yerin lokal olarak kullanılmasında sakınca olmadığına dair belge; bu alanlar dışındaki lokaller için bayındırlık ve iskan müdürlüklerinden alınacak lokal olarak kullanılmasında sakınca olmadığına dair belge. (Dernekler Yönetmeliğinin 58. maddesi gereğince) |
5 - 30 Gün |
|||
9 |
2860 sayılı Kanuna Göre Yardım Toplama Başvurusu |
1- Yardım toplama başvuru dilekçesi, 2- Yardım Toplama faaliyetinde görev alacakların T.C.Kimlik numarası, İkamet ve Adli sicil beyanı, 3- Yardım Toplama faaliyetinde görev alacakların İkişer adet fotoğrafları, 4- Toplanacak yardımın miktarını belirlemeye yarayacak rapor ve Keşif özeti gibi belgeler, 5- Tüzel kişi başvurusunda karar fotokopisi, 6- Kurulda kamu görevlisi bulunuyorsa Vali veya Kaymakamdan alınacak izin onayı belgesi, (2860 sayılı Yardım Toplama Kanunu) |
10 - 30 Gün |
|||
10 |
Dernek Feshi |
1- Tasfiye Tutanağı (1 Adet), 2- Kongre Tutanağı (1 Adet), (Dernekler Yönetmeliğinin 89. maddesi gereğince) |
30 Dakika |
|||
Siyasi Parti İş ve İşlemleri |
||||||
1 |
Genel Kurul Toplantı Öncesi |
1-Kaymakamlık Makamına talep dilekçesi 2-Genel kurul toplantısı olağanüstü ise gerekçeli yönetim kurulu kararı istenecektir. 3-Genel kurul ile ilgili yönetim kurulu kararı. 4-Dilekçe ekinde gündem, yer, gün, saat ile çoğunluk sağlanamadığında yapılacak 2.toplantıya ait hususların bildirilmesi. |
Hemen |
|||
2 |
Genel Kurul Sonrası |
1-Yönetim Kurulu Listesi, 4-Mazbata 2- Genel kurul divan tutanağı, 5-İkametgâh Belgeleri ve Nüfus Kayıt Örneği 3- Adli Sicil Beyanı |
Hemen |
|||
3 |
Yönetim Kurulu Değişikliği |
1-Kaymakamlık makamına dilekçesi 4-Yeni yönetime ait yönetim kurulu çizelgesi (3 adet) 2-Yönetim kurul toplantısı kararı (3 adet) 5-İkametgâh ve Nüfus Kayıt örneği Belgelerinden (3 adet) 3- Genel Merkez Yeni Yönetim Atarsa Karar Fotokopisi (3 adet) 6- Adli Sicil Beyanı |
Hemen |
|||
4 |
Adres Değişikliği |
1-Kaymakamlık Makamına Dilekçe 3-Noter Tasdikli Kira Kontratı 2-Yönetim Kurulu Kararı 4-Apartman ise apartman yönetiminin muvafakati |
Hemen |
|||
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
|
|
||||
|
İlk Müracaat Yeri : (İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü) İsim : Hüseyin SELEK Unvan : İlçe Yazı İşleri Müdürü Adres : Sultanhisar Kaymakamlığı Tel : 0.256.351 30 07 Faks : 0.256. 351 32 44 E-Posta : huseyin.selek@icisleri.gov.tr |
İkinci Müracaat Yeri : (Kaymakamlık Makamı) İsim : Bahadır GÜNEŞ Unvan : Kaymakam Adres : Sultanhisar Kaymakamlığı Tel : 0.256. 351 30 07 Faks : 0.256. 351 32 44 E-Posta : sultanhisar@icisleri.gov.tr |
|
|||